Buried Secrets Of The Bible With Albert Lin
Albert Lin seeks out the truth behind two great stories of the Bible. Could real events lie behind the parting of the Red Sea and the destruction of Sodom and Gomorrah? To solve these mysteries Albert will use satellites and space age technology to look beneath the earth’s surface to reveal secrets that have been buried for thousands of years.