Camden
Set in London's beating heart of music "Camden" reveals the untold stories of how the lives and careers of some of the world’s most iconic artists were influenced by this corner of London.Through archive footage, observational filming and interviews, we will explore Camden’s rich history. Hearing from world renowned musicians as they relive their Camden experiences; from their very first gigs to sell out concerts, the highs & lows of nights out and a youth spent discovering music.