C.H.U.E.C.O.
A widower and father of three is on the verge of ruin, but he inherits an unexpected fortune from his uncle. But the money comes with one condition: that his family takes care of Chueco, an adult chimpanzee who has a huge secret: he can talk. Hiding this won't be easy, because the chimpanzee never shuts up and will get the family in all sorts of trouble.
Juan Gustozzi is a widowed dad who lives with his three children and Amanda, who acts as housekeeper, cook, and "mother" for the children. The family was on the verge of ruin until they inherit a fortune from Juan's uncle when he passed away. But the money comes with one condition: they must take care of Chueco, an adult chimpanzee, as a member of the family. Everyone is thrilled with the idea of having a pet monkey until they discover that Chueco hides a huge secret: the ape can talk. The whole family will have to team up to keep Chueco's secret hidden while this cheeky chimpanzee gets them into all sorts of trouble.