Justified: City Primeval
Raylan Givens left the hollers of Kentucky and is balancing life as a U.S. Marshal with being a part-time father. A chance encounter sends him to Detroit and on a collision course with a violent sociopath and a formidable defense attorney.
Having left the hollers of Kentucky 15 years ago, Raylan Givens now lives in Miami, a walking anachronism balancing his life as a U.S. Marshal and part-time father of a 15-year-old girl. A chance encounter on a desolate Florida highway sends him to Detroit. There he crosses paths with Clement Mansell, aka The Oklahoma Wildman, a violent, sociopathic desperado who's already slipped through the fingers of Detroit's finest once and aims to do so again. These three characters set out on a collision course in classic Elmore Leonard fashion, to see who makes it out of the City Primeval alive.