Coleen Rooney: The Real Wagatha Story
It was the social media scandal that captivated the nation and spawned a high court trial. British celebrity Coleen Rooney’s private Instagram stories about her and her family are being leaked to a newspaper without her knowledge but Coleen will go to extraordinary lengths to find the culprit.