Crazy Love
CEO of GOTOP Education and math genius with an IQ of 190, Noh Gojin receives a death threat. After a hit-and-run, he fakes amnesia in order to catch the culprit. Meanwhile, his secretary Sina, who is diagnosed with a terminal illness, pretends to be his fiancée out of revenge for his mistreatment. But the tables are turned when secrets are revealed. The following contains depictions of suicidal ideation. Viewer discretion is advised.