Daredevil: Born Again
Mayor Wilson Fisk crushes New York City underfoot as he hunts down public enemy number one, the Hell’s Kitchen vigilante known as Daredevil. But beneath the horned mask, Matt Murdock will try to fight back from the shadows to tear down the Kingpin’s corrupt empire and redeem his home. Resist. Rebel. Rebuild.