Darkwing Duck
Darkwing Duck tells the adventures of the superhero, aided by his sidekick Launchpad McQuack. In his secret identity of Drake Mallard, he lives in a suburban house with his adopted daughter Gosalyn, next door to the bafflingly dim-witted Muddlefoot family.
Darkwing Duck tells the adventures of the titular superhero, aided by his sidekick and pilot Launchpad McQuack. In his secret identity of Drake Mallard, he lives in an unassuming suburban house with his adopted daughter Gosalyn, next door to the bafflingly dim-witted Muddlefoot family. Darkwing struggles to balance his egotistical craving for fame and attention against his desire to be a good father to Gosalyn and to help do good in St. Canard.