Death and Other Details
Set amidst the glamor of the global elite, “Death and Other Details” centers on the brilliant and restless Imogene Scott (Violett Beane), who finds herself in the wrong place/wrong time (okay, it was kinda her fault) and becomes the prime suspect in a locked room murder mystery.