Deli Boys
When their convenience store-magnate father suddenly dies, a pair of pampered Pakistani American brothers lose everything and are forced to reckon with their Baba’s secret life of crime as they attempt to take up his mantle in the underworld.
After their deli-tycoon father suddenly dies, Raj and Mir Dar, a pair of spoiled Pakistani American brothers, lose everything and find out that their Baba was more drug lord than corporate magnate. The freaked-out boys are ushered kicking and screaming (literally) into the underworld by their Lucky Auntie and her nemesis, Ahmad Uncle. As Raj and Mir fumble from one ridiculous catastrophe to the next, every move they make is life or death. Because when your trust fund is gone, so is the luxury of screwing up.