Tomorrow, I'll be Someone's Girlfriend
Yuki earns a living as a rental girlfriend. Rina drowns her loneliness in men. Aya constantly receives plastic surgery. Moe lives her way uninfluenced by others. Yua lives in the moment in the nightlife district. Runa works at a soapland bathhouse and believes in only money. Emi is in her forties and entrusts her life to fortune-telling. Each is riddled with their own complexes, worries, and emotions. What lies ahead as they struggle to make their way in the world garners much empathy.