Descendants Wicked World
The villain kids’ story continues with new animated shorts, Descendants Wicked World! Join Mal, Evie, Jay and Carlos as they discover what the future holds for them at Auradon Prep. Meet new characters from the Isle of the Lost and Auradon, see more wicked fun adventures, and get ready to experience Descendants in a whole new way!