Firefly
The Crew of a starship travel through outer space after Earth's resources have diminished and forced us to look elsewhere in 2517. Captain Malcolm "Mal" Reynolds (Nathan Fillion) steers his bandit-crew through anything to keep them alive, and keep flying.