Disney Channel Games 2008
Disney Channel stars from around the globe compete in the third annual Disney Channel Games. Representing 15 countries, the stars are divided into four teams with a Team Captain, who compete in the action-packed, comedic games. Includes concert performances by Miley Cyrus, Jonas Brothers, The Cheetah Girls, Demi Lovato and Jordan Pruitt.