Disney Family Sundays
Crafter extraordinaire, Amber Kemp-Gerstel, shares her passion for crafting with young families in a series of Disney-inspired DIY projects. Each episode highlights a different beloved Disney property with a one-of-a-kind craft, designed for families to build as a team. Amber guides them through an easy to follow, step-by-step process, while exploring what makes Disney so special to each family.
Crafter extraordinaire, Amber Kemp-Gerstel, shares her passion for crafting with adventurous young families in a series of Disney-inspired DIY projects. Each episode highlights a different beloved Disney property with a one-of-a-kind craft, designed for families to build as a team. Amber guides families through an easy to follow, step-by-step process, offering practical crafting tips along the way, while exploring what makes Disney so special to each family. Parents and kids get their hands dirty, celebrating their favorite Disney films and characters. Viewers are encouraged to follow along and recreate these unique Disney crafts with their own families at home.