Disney Intertwined
"Intertwined" follows the stories of characters linked through time by music and by a magical bracelet. Allegra finds it and tries to change the relationship between her mother, Caterina, and her grandmother, Coco, to fulfill her dream of being part of the musical theater company Eleven O'Clock. Along the way, Allegra will learn that she is not the only time traveler and that there are more people connected by the bracelet.