Disney Parks Sunrise Series
At daybreak, the first rays of sunlight gleam through the spires of Cinderella Castle, beam between the remarkable branches of The Tree of Life, and shimmer onto the brilliant sphere of Spaceship Earth. It’s a view of Disney Parks not often enough enjoyed – at sunrise. Previously Recorded.
At daybreak, the first rays of sunlight gleam through the spires of Cinderella Castle at Magic Kingdom Park, beam between the remarkable branches of The Tree of Life at Disney’s Animal Kingdom Theme Park, and shimmer onto the brilliant sphere of Spaceship Earth at EPCOT. It’s a view of Disney Parks not often enough enjoyed – Walt Disney World Resort, The Most Magical Place on Earth, at sunrise. Previously Recorded.