Special Agent Oso: Three Healthy Steps
Special Agent Oso’s robotic camera friend, Shutter Bug, finds kids who engage in healthy activities, like exercise and eating right. Oso and his friends, Dotty, Wolfie and Buffo watch as they demonstrate the three healthy steps to performing their healthy activity.