Dog: Impossible
In every episode, we step inside Matt’s innovative approaches to modifying canine behavior, from detachment issues to fear-based aggression. Each episode features inspiring stories of rehabilitation and is loaded with useful information that will help pet owners improve their lives with their four-legged best friends.