Donna Hay Christmas
Donna Hay shows us how to create the most spectacular festive celebration in her new four-part series, Donna Hay Christmas. From reimagined festive mains like the ultimate glazed ham, to showstopping desserts like her signature centerpiece pavlova, Donna shares her best time-savers and signature cheats to create your very own kind of Christmas magic.
Donna Hay shares her favorite tips and tricks for the ultimate festive celebration in her new four-part series, Donna Hay Christmas. From the ultimate glazed ham to a spectacular centerpiece pavlova, Donna shows us how to master her best time-saving tips and styling ideas to maximize your time spent with family and friends. Delicious gifts, a twist on nostalgic classics and contenders for your new festive favorites all come together to create a Christmas celebration like you’ve never seen before.