Drain The Oceans: The Mississippi River & Arctic War
Drain the Oceans shines light upon the unknown. Combining exploration with hi tech visualizations, it reveals evidence of amazing undersea mysteries.
Combining undersea exploration with innovative visualizations, Drain The Oceans reveals hidden evidence of amazing undersea mysteries. Not ‘artists impressions’ but what is actually there – down to the very last rivet. And, for it’s fourth season, it embraces a gripping new style, telling stories purely through the words of explorers and archaeologists, putting viewers right by their side.