Dream Productions
Riley is growing up and when her memories need some extra processing, Joy and the rest of the Core Emotions send them to Dream Productions. Acclaimed director Paula Persimmon faces a nightmare of her own: trying to create the next hit dream after being paired up with Xeni, a smug daydream director looking to step up into the big leagues of night dreams.
Taking place in between the events of “Inside Out” and “Inside Out 2” is “Dream Productions,” an all-new series about the studio inside Riley’s mind where dreams really do come true—every night, on time and on budget. Riley is growing up and when her memories need some extra processing, Joy and the rest of the Core Emotions send them to Dream Productions. Acclaimed director Paula Persimmon (voice of Paula Pell) faces a nightmare of her own: trying to create the next hit dream after being paired up with Xeni (voice of Richard Ayoade), a smug daydream director looking to step up into the big leagues of night dreams. Pixar Animation Studios’ hilarious, mockumentary-style series is written and directed by Mike Jones and produced by Jaclyn Simon.