Egypt With The World's Greatest Explorer
The 'World's Greatest Living Explorer', Sir Ranulph Fiennes, is returning to the scene of one of his earliest feats - his 1968 hovercraft expedition on the River Nile. As the 50th anniversary of that quest approaches he's ready for new adventures, fresh surprises and a novel challenge: can he teach his famous cousin, actor Joseph Fiennes, how to master the role of a lifetime?