Elena of Avalor
Elena of Avalor has saved her enchanted kingdom from an evil sorceress, and now must learn to rule Avalor with the help of her family and friends.
Princess Elena's journey began long ago when her parents and kingdom were taken from her by the evil sorceress, Shuriki. While Elena is the rightful heir to the throne, she is only 16, and must learn to rule Avalor with the help of a Grand Council. With some magical friends by her side, Princess Elena's adventures will help her understand that her new role requires thoughtfulness, resilience and compassion, the traits of all truly great leaders.