Reasonable Doubt
You'll judge Jax Stewart for her questionable ethics and wild interpretations of the law…until you're the one in trouble. Then you'll see her for what she is: the most brilliant and fearless defense attorney in Los Angeles who bucks the justice system at every chance she gets.