Erased: WW2's Heroes of Color
From Idris Elba, whose grandfather fought in WW2, this landmark series reveals the untold stories of soldiers of color in the war. By mixing war sequences with character portraits, this series restores the role of these soldiers and their units to their rightful place in the narrative of WW2 and reveals how these heroes inspired Civil Rights Movements in America and across the world.