Extraordinary
After the revelations of Season One, the gang find themselves poised for their best attempts at being proper adults. This season follows Carrie and Kash rekindling their platonic relationship while finding their feet independently of each other, Jizzlord searching for where he truly belongs, and Jen striving for self-improvement – which is not easy, when you have a penchant for self-sabotage.