Fiennes Return to the Wild
Sir Ranulph Fiennes, 'the greatest living explorer,' and his cousin, actor Joseph Fiennes, embark on a journey through Canada's British Columbia, traversing challenging landscapes, amid stunning scenery. On route they discuss Ran's historic triumphs, perilous expeditions, and recent Parkinson's diagnosis - using this shared experience to strengthen their familial bond and create lasting memories.