Disney Presents Goofy in How to Stay at Home
Goofy’s back in a trio of all-new, hand-drawn animated shorts from Walt Disney Animation Studios, offering comical insights in “Disney Presents Goofy in How to Stay at Home” as he masters the skills of wearing a mask, learning to cook, and binge watching. Acclaimed Disney animator/director Eric Goldberg (“Aladdin,” “Pocahontas,” “Fantasia/2000") directs.