Goosebumps
Inspired by R.L. Stine’s worldwide best-selling books, the series follows a group of five high schoolers as they embark on a shadowy and twisted journey to investigate the tragic passing three decades earlier of a teen named Harold Biddle – while also unearthing dark secrets from their parents’ past.