Harlem Ice
"Harlem Ice" is a five-part documentary series following the girls of Figure Skating in Harlem as they prepare for competitions, performances, and a life-changing global experience. Through their eyes, we experience the highs and lows of the FSH Season, and the unique experiences they have as girls of color, breaking the ice ceiling and gaining access to a global stage.
"Harlem Ice" is a five-part documentary series following the girls of Figure Skating in Harlem as they prepare for competitions, performances, and a life-changing global experience. Through their eyes, we experience the highs and lows of the FSH Season, and the unique experiences they have as girls of color, breaking the ice ceiling and gaining access to a global stage. We follow sisters Tori and Ashley, newbie Adrianna and senior Ariyana, and see how each girl makes her mark and helps to put Harlem Ice on the map.