I Am Groot
The troublemaking twig returns to mischief in the second season of “I Am Groot.” This time, Baby Groot finds himself exploring the universe and beyond aboard the Guardians’ spaceships, coming face-to-face—or nose-to-nose—with new and colorful creatures and environments.
The troublemaking twig returns to mischief in the second season of “I Am Groot.” This time, Baby Groot finds himself exploring the universe and beyond aboard the Guardians’ spaceships, coming face-to-face—or nose-to-nose—with new and colorful creatures and environments. Vin Diesel returns to the galaxy as the voice of Groot in five all-new shorts, which are written and directed by Kirsten Lepore.