Ice Age: Scrat Tales
Six all-new animated “Ice Age” adventures starring Scrat, the hapless saber-toothed squirrel, who experiences the ups and downs of fatherhood, as he and the adorable, mischievous Baby Scrat, alternately bond with each other and battle for ownership of the highly treasured Acorn.