In The Womb: Animal Babies
A previsioning of the classic National Geographic series. Using ground-breaking photography, state-of-the-art special effects and amazing 4D scans National Geographic's In The Womb takes us on a series of remarkable journeys into the extraordinary world of fetal development. From the bizarre to the breath-taking, four unique journeys that unlock the secrets of fetal development and reveal life in the womb - as it's never been seen before.