Invisible
Based on the novel by Eloy Moreno. Capi, a twelve-year-old boy with a normal life, has suffered a terrible accident that has left him with severe post-traumatic stress disorder. Neither the school, nor his friends, nor his family can explain what has happened. However, the psychologist who treats him is determined to delve into his story and discover the reasons that led him to this situation.
Based on the novel by Eloy Moreno, twelve-year-old Capi has suffered a terrible accident that has left him with severe post-traumatic stress disorder. Neither the school, nor his friends, nor his family can explain what has happened. However, the psychologist who treats him is determined to delve into his story and discover the reasons that led him to this situation. Little by little, Capi begins to trust him and tells him that he has the power of invisibility, and that the terrible nightmares that haunt him every night are linked to the monsters and the dragon that haunt him.