Ironheart
Marvel Television’s “Ironheart” pits technology against magic when Riri Williams—a young, genius inventor determined to make her mark on the world—returns to her hometown of Chicago. Her unique take on building iron suits is brilliant, but in pursuit of her ambitions, she finds herself wrapped up with the mysterious yet charming Parker Robbins, a.k.a. “The Hood.”
Set after the events of “Black Panther: Wakanda Forever,” Marvel Television’s “Ironheart” pits technology against magic when Riri Williams (Dominique Thorne)—a young, genius inventor determined to make her mark on the world—returns to her hometown of Chicago. Her unique take on building iron suits is brilliant, but in pursuit of her ambitions, she finds herself wrapped up with the mysterious yet charming Parker Robbins, a.k.a. “The Hood” (Anthony Ramos). Executive producers include Kevin Feige, Louis D’Esposito, Brad Winderbaum, Zoie Nagelhout, Chinaka Hodge, Ryan Coogler, Sev Ohanian, and Zinzi Coogler. “Ironheart” is produced in association with Proximity Media.