Isabel Preysler: My Christmas
Isabel Preysler welcomes us in the privacy of her home to show us how she celebrates one of the most memorable dates of the year: Christmas. With her staff's help, Isabel oversees even the most minute details and shares the joy of the present and the nostalgia of the past with her children.
For Isabel Preysler and her family, Christmas is an exceptional time. On this occasion, she opens the doors of her house as never before to share all the preparations in detail. Her daughters, Tamara Falcó and Ana Boyer, also get down to work to help their mother recreate unforgettable memories. She takes care of every detail of the preparations while sharing with her children, including those who live abroad, the joy of the present and the nostalgia of the past. After all, Christmas is also a time to remember those who are gone.