Kiff
The series follows Kiff, an optimistic squirrel whose thirst for life takes her on countless adventures through her town, alongside Barry, her chill bunny bestie. Set in a world where animals and magical oddballs tackle day-to-day life together, the duo navigate school, relationships, and their often-eccentric community.