King of the Hill
King of the Hill depicts the life and times of Hank Hill (Mike Judge), his family, and their neighbors in the fictional suburb of Arlen, Texas, the heartland of America. After years away, Hank and Peggy Hill return to a changed America, while Bobby balances owning a restaurant and enjoying life as a young adult.