Kingdom of the Mummies
A team of archaeologists led by Dr. Ramadan Hussein discovers a fully intact burial complex beneath the sand. Packed with treasures and world firsts, the site has the potential to reshape what we know about mummification, unlocking secrets forgotten since the age of the pharaohs. Now the team has to investigate every mystery and decode every clue in the first Egyptian funeral parlor ever found.