Kiss Sixth Sense
Hong Yesool, the best account executive of Planning Team 1 at Zeu Ad, has one secret: she can see the future when she kisses someone. One day, after Yesool's lips accidentally meets the lips of her evil team chief Minhu, she sees herself in bed with him in the future. This romantic office comedy revolves around Yesool, whose primary focus is work.