LEGO Pixar: BrickToons
Join some of your favorite Pixar characters for adventures set in the world of LEGO! Sing along with Miguel in the Land of the Dead, help Merida and her brothers through a "beary" rocky situation, take an epic field trip with Nemo, Marlin, and Dory, watch the Parr family try to save their neighborhood from Syndrome, and join Mater as he prepares Lightning McQueen for his next big race!