Life & Beth
Beth’s life would look great on paper. She does well as a wine distributor, has a successful boyfriend and lives in Manhattan. When a sudden event forces Beth to engage with her past, her life changes forever. Through flashbacks, Beth learns how she became who she is and who she wants to become — someone with a bigger, bolder, more authentic life.