Loki
In Marvel Studios’ “Loki,” the mercurial villain Loki (Tom Hiddleston) resumes his role as the God of Mischief in a new series that takes place after the events of “Avengers: Endgame.” Kate Herron directs and Michael Waldron is head writer.