Lost Cities with Albert Lin
Lost Cities combines hi-tech archaeology, breathtaking visuals and genuine exploration to make headline-grabbing discoveries, portrayed through our host, Albert Lin. Our ambitious approach applies 3D scanning to some of the most extraordinary sites of antiquity. This series delivers powerful, emotional stories with hi-tech imagery to bring the mysteries of the past vividly to life.