Love & Vets
With three hospitals and a staff of more than 100, husband-and-wife veterinarians Dr. Will Draper and Dr. Fran Tyler diagnose and treat a steady flow of claw-clad patients, all while juggling family and two restaurants.
There’s a little slice of small town charm all wrapped up in the quaint neighborhood animal hospital run by husband-and-wife veterinarians Dr. Will Draper and Dr. Fran Tyler. With days beginning as early as 5 a.m., it’s a mad dash to get lunches made and the kids dropped off, all before opening the doors of their bustling hospital.