Love, Victor
The series follows Victor, a new student at Creekwood High School on his own journey of self-discovery, facing challenges at home, adjusting to a new city, and struggling with his sexual orientation. When it all seems too much, he reaches out to Simon to help him navigate the ups and downs of high school.