Luke Cage
After a sabotaged experiment leaves him with super strength and unbreakable skin, Luke Cage becomes a fugitive trying to rebuild his life in modern day Harlem, New York City. But he is soon pulled out of the shadows and must fight a battle for the heart of his city – forcing him to confront a past he had tried to bury.