Mars
From executive producers Brian Grazer & Ron Howard, MARS is an epic series following a thrilling quest - in 2033 - to colonize Mars. In a unique blend of scripted drama and feature-film caliber visual effects, intercut with documentary sequences, the series presents what the greatest minds in space exploration are doing to make traveling to Mars a reality, and shows us the world they seek.