Dr. Oakley, Yukon Vet
Meet Dr. Michelle Oakley, vet to pretty much everything that moves in the Yukon, making house calls across thousands of square miles, helping animals wild and domestic. Accompanied by her teenage daughters and armed with humor as sharp as a scalpel, Dr. Oakley deftly juggles being a full-time vet, wife, and mother, while taking us across some of the most rugged and remote landscapes in the world.